Saturday, February 25, 2017

Γρήγορη Άνοδος, Λαμπερή Πτώση και το Μονοπάτι της Αγάπης


Παρακολουθώντας τα γεγονότα που συμβαίνουν σε ολόκληρη την Υφήλιο κατανοώ και επιβεβαιώνω για μια ακόμη φορά ότι υπάρχουν δυο κατηγορίες ανθρώπων σε αυτόν τον πλανήτη:

1) Εκείνοι που έχουν την αμέριστη υποστήριξη και συμπαράσταση του κόσμου και του συστήματος
και
2) Εκείνοι που έχουν όλους τους παραπάνω...εναντίον τους.

Συνήθως οι πρώτοι έχουν μια γρήγορη και λαμπερή άνοδο και επίσης μια εξίσου γρήγορη και λαμπερή πτώση

και ως είθισται

οι δεύτεροι ανεβαίνουν με αμέτρητους αγώνες και απώλειες στην κορυφή, με λίγα λόγια η άνοδος τους είναι μια νέα έκδοση του ιστορικού Γολγοθά.

Όμως ανεβαίνοντας βλέπουν την κάθετη πτώση των πρώτων έτσι ώστε φτάνοντας στην κορυφή να είναι η συγκεκριμένη περιοχή πιο ...ευρύχωρη και  ίσως να είναι παντελώς ακατοίκητη!
Όπως βλέπετε ... το χόμπι να ανεβαίνει κανείς με εύκολους τρόπους έχει και τα καλά του για τους ανθρώπους που πάνε πιο αργά. 
Το ζήτημα είναι πως ελάχιστοι βιαστικοί τυπάδες μαθαίνουν από τις πτώσεις των άλλων.


Όλοι βλέπουν το καροτάκι, αλλά όχι την φάκα.

Λοιπόν, στην δεύτερη κατηγορία ανθρώπων ανήκω και εγώ! 👸

Όπως έχω αναφέρει και σε παρόμοια άρθρα μου, όπως "Τα Πέτρινα Χρόνια και η Συγχώρεση", το πεπρωμένο μου είχε επιλέξει να ανεβαίνω αργά και καθόλου νωχελικά τις απότομες πλαγιές της ζωής, και είχε αποκλείσει τις εύκολες διαδρομές.
Δεν έχω παράπονο... Η άνοδος μου είναι γεμάτη περιπέτειες και απρόοπτα.
Ανεβαίνοντας έμαθα τεχνικές, απόκτησα δεξιότητες που δεν είχα διανοηθεί ότι υπάρχουν και συνάντησα ανθρώπους όλων των αποχρώσεων (ψυχολογικών, συναισθηματικών και συμπεριφοράς).
Και παράλληλα είχα την ευκαιρία να θαυμάσω την αδυναμία 
των υπερφίαλων και άπληστων ανθρώπων να προστατεύσουν τους εαυτούς τους από τους...εαυτούς τους 👽👻👾


Όπως διαπιστώνετε και οι ίδιοι, η ίδια η ζωή μου είναι η πηγή έμπνευσης μου και το εργαστήρι παραγωγικότητας των δημιουργικών μου έργων.
Ξέρω πως με όλους όσους σήμερα βρίσκονται σε ελεύθερη πτώση θα μπορούσαμε να είχαμε συμπλεύσει σε ένα μονοπάτι αγάπης, συγκατάβασης, συνεργασίας και αμοιβαιότητας αντί να κονταροκτυπιόμαστε στα μαρμαρένια αλώνια της δικής τους ματαιοδοξίας.
Τους δίνω και ένα ελαφρυντικό:κανένας δεν τους έμαθε όλα τα παραπάνω, πιθανόν  δεν είχαν το ταλέντο να αφουγκράζονται τα τεκταινόμενα παρά μόνο να ακούν τα καλέσματα των κατώτερων ενστίκτων τους.
Αλλά αυτό πλέον δεν με ενοχλεί, ούτε με στενοχωρεί.

Όπως είχε πει κάποτε ένας σοφός φίλος..."Θέλεις να μάθεις ποιοι είναι οι εχθροί σου; Κάτσε στην άκρη του ποταμού και κοίτα τα πτώματα που περνάνε" (Διασκευή Κινέζικης παροιμίας). (1)

Κατερίνα Κωστάκη
Ενορατική συγγραφέας-ποιήτρια
ACADEMY OF INNER LIGHT
http://www.facebook.com/authorkaterinakostaki1966

(1)

"Εάν περιμένεις αρκετά δίπλα στο ποτάμι, τα πτώματα των εχθρών σου θα περάσουν μπροστά σου επιπλέοντας.

 Κινέζικη παροιμία.


***Παρακαλώ όσους επιθυμούν να κοινοποιούν ή αντιγράφουν τα κείμενα/άρθρα/ποιήματα μου να αναγράφουν την πηγή προέλευσης τους (Όνομα συγγραφέα-σύνδεσμο-ιδιότητα).Ευχαριστώ πολύ.

No comments:

Copyright by

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!
A Journey along the Pathway to Light
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...